Hızlı Tren Projesinin tanıtım videoları

Başlatan alabora, 25 Nisan 2007, 12:16:30

alabora


mavi

Toprakkale mersin arası elektrikli tren ve merkezi kontrol sisteminin yapımı için 1996 dan bu yana neden para temin edilemiyor  buna cevap versinler.Yapılan iş  kişinin aynasıdır derler tcdd nin sitesinde hiç adam gibi bir video yada resime rastlamış değilim.hep oradan buradan kırpılmış karelenmiş fotoğraf ve videolarla  süslenmiş siteleri. bişiler yapmaya çalışıyorlar takdir etmek lazım ama hızlı tren  projeside resimler gibi olursa (cuk cuk tık tık (burada tahtaya vurdum))  yani.......????????

Sadece yorum için yazılmıştır. Herkesi çabası için takdir etmek lazım.....
Telecommander Monster Of Network

ahmet2004

Arkaşlar:

Hızlı tren 23 Nisan 2007 saat 09.55'te TCDD Behiçbey tesislerinden Eskişehir'e hareket etti. İtalya'dan kiralandıktan TCDD'nin Ankara'daki Behiçbey tesislerine getirildi.

Ankara-İstanbul Hızlı Tren Projesi'nin ilk etabını oluşturan Ankara-Eskişehir hattının deneme seferi, İtalya'dan kiralanan 3 vagon ve 2 makinadan oluşan setle gerçekleştiriliyor.

Deneme seferleri başlangıçta düşük hızlarla yapılacak. Denemelerde ölçüm ve test sonuçlarında elde edilen bulgular doğrultusunda hız artırımına gidilecek. Hızlı tren deneme seferleri, 206 kilometre olan Ankara-Eskişehir hattında 250 kilometre hıza ulaşıncaya kadar sürecek. Böylece, yıl sonuna doğru yolcu taşımacılığı başladığında hızlı trenle Ankara-Eskişehir hattı 1 saat 15 dakikada alınabilecek.


Hızlı treni ilk seferinde yurt dışından gelen makinistler kullanıyor. Ancak, İspanyol CAF firmasına sipariş verdiğimiz 12 adet hızlı tren setini kullanma görevi, eğitimden geçirilecek TCDD makinistlerinde olacak.Başlangıçta Ankara-Eskişehir hattında çalışacak hızlı trenlerin yıl sonuna doğru yolcu taşımacılığına başlaması hedefleniyor.


Türkiye, seferlerin başlamasıyla hızlı tren kullanan dünyanın 8, Avrupa'nın 6 ülkesinden biri haline gelecek.


Bunlar KİRALIK...

Trenler sadece kullanımlık... sadece RAYLARI test etmek için getirilmişler.

mavi

Büyük ihitamalle demiryollarında çalışan bir meslektaşımızsın ve olayı yakından takip ediyor gibi görünüyorsun bu olayları bende elimden geldiğince takip ediyorum ve aydınlanmak istediğim bir kaç sorum var Sorularımın muhatabının siz olmadığınızı biliyorum ama forumu takip eden arkadaşların bilgi sahibi olması için konuyu biraz açmak istedim.Çünkü demiryollarında hız yapabilmek için hemzemin geçit çok tehlikeli bir dez avantaj.
trenin güzergahı üzerinde kaç tane hemzemin geçit var ve bunların kaç tanesi alt geçit üst geçit ve araların daki iki hgeçit arası en uzun mesafe  ile en kısa mesafe ne kadar geçitlerde ne iyileştirmesi yapıldı geçitlerin güvenliği alındımı o geçitler max 120 kmh ye kadar  zaman ayarlı bunların ayarları yapıldımı.
Hepsinden önemlisi bölge halkına trenlerin hızları artırıldı geçitlerde dikkatli olun diye duyuru yapıldımı,İskenderun bölgesindeki elektrikli  (199x )trenler hizmete girdiğinden habersiz vatandaşlarımız gibi oradada insanlar ölmesin.

Son bir soru o tren çalıştırıldığında tren ankaradan çıkmadan gene aynı şekilde eskişehirdeki personel alarma geçirilip diğer yolcu trren leri durdurulacakmı...?
Telecommander Monster Of Network