Böcek Dinleme Cihazı Yapımı

Başlatan orcunkubilay, 15 Nisan 2013, 21:47:03

orcunkubilay

Arkadaşlar hep görüyroruz filmlerde dzilerde olsun hep merak ettim acaba bunun yapılışı basit birşeymi  bir böcek dinleme cihazı yapmak istiyorum acaba bunu yapmak mümkün mü  devresini  ve diğer dökümanlarını internetten bulabilmem mümkünmüdür acaba ?

isikyasar

Öncelikle bu tür sistemleri kullanmak ve kullandırtmak kanunen suçtur.

-Mini fm vericisi ile bu tür amatör sistemler var.
-433 mhz ile alıcı ve verici ile ses iletimi yapılabilir.

Bu tür RF sinyalli cihazların yayın mesafesi kısadır. Bunun sebebi dinleme cihazının küçük olması ve kapalı alanda olmasıdır. Ve daha bir çok neden var.

Profesyonel dinleme işini soracak olursan. GSM bazlı sistemler var. Bu cihaza bir adet SIM kart takıyorsun ve dinliyorsun. Ama bu sistem çok daha riskli. Cihaz yakalandığında içindeki SIM kart seni hemen ele veriyor.


ylmz

Neden riskli olsunki simkart ? kimliksiz alınabilen simkartlar var ? tak kullan hattın açılmasını bekleme mantığı gibi yapıyorlar kanunen suç elbette orası tartışılmaz
Regülatör Dns Trafo | Regülatör | Redresör | Ups

t2

Kimliksiz alınabilen sim kart nereden alınıyor nasıl? Buna hiç ihtimal vermiyorum inanmadım.
Bu GSM hat, başka birinin kimliğiyle alınmış olmasın?

trinity

Yaptığınız dinleme cihazını bir siyasi partinin, bir kamu görevlisinin makamına koyarlar iş dönüp dolaşıp size patlar. bence hiç bulaşmayın durduk yere başınızı yakmayın derim.

nuriozdas

Alıntı yapılan: trinity - 29 Nisan 2013, 20:56:46
Yaptığınız dinleme cihazını bir siyasi partinin, bir kamu görevlisinin makamına koyarlar iş dönüp dolaşıp size patlar. bence hiç bulaşmayın durduk yere başınızı yakmayın derim.


hayal gücünüz çok güçlü :)

mustafa_cmbz

Kimse kimseye bişi yapamaz.devletinde işine geliyor bu sıralar ki yasak etmiyorlar :D

bi aralar telefondinle.com un sahibi ile tanışıklığımız vardı bodrumda yazlığına gelmiş dayım gene cihaza pil lehimletmek için tükkana geldiydi muhabet falan derken telefonunu dinlemeye aldıklarını sölemişti sebebi ise bi polise cihaz satışı yapmışlar bu elemanlarda bu cihazla amirlerini dinlemişler mahkemelik olmuş falan fistan.

Ama böyle bir duruma düşmemek için satış sözleşmesine tamamen topu alıcıya atacak maddeler yazarsanız ve bunu resmileştirirseniz kimseler dokunamaz :D taki bu cihazların satışını yasaklarlar ise..

gumush

Konuyu dagitmak istemem , bocek ve benzeri bir konu ile ilgilenmiyorum ama mantik olarak wireless sensor networks ile benzer bir konu. Mikrofon yerine sensorunuzden gelen veri oldugunu dusunelim. Bence temelde iki sorun var. Pil suresi ve enerji tuketimi ; digeride kablosuz olarak verinin iletilmesi ( mesafenin cokda sorun olmadigini dusunelim ) , zaten kablosuz iletim bile basli basina bir enerji dusmani.

Buna alternatif bir cozum var mi ? ( interrup kullanarak sensoru sadece belirli kosullarda aktive etmek olabilir , islemci icin dusuk guc yada uyku modlarinin kullanilmasi olabilir ? )

Hikmet Gumus  izmir

mustafa_cmbz

wox mu vox mu ne öyle bir olay var ses olduğunda uykudan çıkıyor işlevini yapıyor ses yokken uyku moduna giriyor.. güç tasarrufunu bu şekilde sağlayan cihazlar gördüm.


mg1980

Vox.  El telsizlerinde bu özellik var.Mandala basmadan konuşulduğunda otomatik olarak göndermeye geçiyor.mg1980

RaMu

Yıllar, onyıllar hatta belki 100 yıl önce biryere böcek koymadan dinleme yaptı insanlar, böcek çok saçma, yapacak arkadaşda meraktan yapmıyor herhalde, niyet sadece 3-5 metreye sesimi ileteyimse bir fm verici yapayımsa denediğim örnekleri eklerim, eklememede gerek yok zaten nette çoooook örnek var, hatta bahsettiğim cisimlerdeki titreşimden ses dinlemeninde nette örnek devresi var.
Sorularınıza hızlı cevap alın: http://www.picproje.org/index.php/topic,57135.0.html


mustafa_cmbz

Alıntı yapılan: RaMu - 30 Nisan 2013, 06:19:56
Yıllar, onyıllar hatta belki 100 yıl önce biryere böcek koymadan dinleme yaptı insanlar, böcek çok saçma, yapacak arkadaşda meraktan yapmıyor herhalde, niyet sadece 3-5 metreye sesimi ileteyimse bir fm verici yapayımsa denediğim örnekleri eklerim, eklememede gerek yok zaten nette çoooook örnek var, hatta bahsettiğim cisimlerdeki titreşimden ses dinlemeninde nette örnek devresi var.



gizli ilimlere bilimlere becerin yetiyorsa cinlerle de aynı şeyi yaparsın ama sonun nolur bilmem :D


ylmz

Alıntı yapılan: t2 - 29 Nisan 2013, 19:23:33
Kimliksiz alınabilen sim kart nereden alınıyor nasıl? Buna hiç ihtimal vermiyorum inanmadım.
Bu GSM hat, başka birinin kimliğiyle alınmış olmasın?

İnanıp inanmamak sana kalmış bir telefon bayisine gidipte hazır hat almak istiyorum dersen anlarsın direk açık hatlar satılıyor kimlik vs. istemiyorlar.
Regülatör Dns Trafo | Regülatör | Redresör | Ups

t2

sen aldın mı ki?

benim hazır kartım var. kimlikle aldım.