Gönderen Konu: inglizcemizi geliştirme hakkında  (Okunma sayısı 1089 defa)

Çevrimdışı fractal

  • Profesyonel Üye
  • *****
  • İleti: 1763
    • http://www.fractalotomasyon.com
Ynt: inglizcemizi geliştirme hakkında
« Yanıtla #15 : 07 Kasım 2013, 05:44:10 »
bu pimsleur cok iyi ama bulamıyorum..
Restantum cogniscutur Quantum deligutur

Çevrimdışı elek

  • Profesyonel Üye
  • *****
  • İleti: 1082
Ynt: inglizcemizi geliştirme hakkında
« Yanıtla #16 : 07 Kasım 2013, 06:01:06 »
pimsleur nedir?
"Tanrı, iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır, yeryüzündeki kötü insanlar ise kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı'yı kullanırlar"  gökyüzünden mesaj geldiğine eminmiyiz

Çevrimdışı turkplc

  • Üye
  • **
  • İleti: 42
  • New Confident Years
    • Cemalettin_Albayrak

Çevrimdışı meftun

  • Profesyonel Üye
  • *****
  • İleti: 1100
    • www.GokhanBeken.com
Ynt: inglizcemizi geliştirme hakkında
« Yanıtla #18 : 07 Kasım 2013, 07:12:51 »
http://translate.google.com/
ile alıntıyı çevirin aşağıdaki çeviri çıkıyor

zahmetsiz İngilizce
Japonya'da , bir İngilizce sınıfında , vardı .
Japon öğretmen önünde duruyordu
ortaokul öğrencileri sınıfı . öğrenciler
genç ve istekli idi . Ben izlerken , yan oturdu.
Öğretmenbir İngilizce cümle yazdı
tahta : " John Mary daha uzundur " .
Sonra Japonca konuşmaya başladı . olarak o
konuştuk , o cümlenin farklı kelimeler daire .
O mavi tebeşir ile kelime " John " çember . O konuştuk ve konuştuk ve konuştuk .... içinde
Japon ... o " John " sözcüğü işaret olarak .
Öğrenciler kendi dizüstü açtı ve yazmaya başladı . Öğretmen aynı zamanda daha fazla yazmaya başladı
yönetim kurulu Japon . Japonca uzun cümleler . Sonra " John " sözcüğü işaret
tekrar .
Ben Japon anlayamadık ve merak , " Ne bahsediyor? Nasıl o kadar konuşabilirsiniz
sadece bir kelime hakkında çok - . onun sadece bir isim "
Son olarak, öğretmen " Meryem " sözcüğü daire . Sonra Japonca , yeniden konuşmaya başladı . o işaret
kelime . O Japonca uzun notlar yazdı. Öğrenciler yazdı ve yazdı ve yazdı
kendi dizüstü . Bunlar ciddi baktı ve biraz karışık . Öğretmen konuşmaya devam etti - her zaman
Japonca .
Son olarak , yaklaşık 10 dakika sonra , o kelime " Mary " ( Japonca ) açıklayan bitirdi . öğrenciler
şimdi stresli ve yorgun arıyorlardı.
Öğretmen kelime beyaz tebeşir kullanarak , sonraki " bir " altını çizdi. Sonra tekrar yaptım --- , konuşma , konuşma
konuşma ve Japonca konuşuyor , konuşuyor , konuşuyor . , Yazı yazma , yazma ve yazma ... içinde
Japon .
Bu tüm sınıf için devam etti. O sonunda " uzun " ve yeşil tebeşir ile " daha " çember ve
Bu iki kelime yaklaşık 20 dakika konuştuk . Sınıf ,genç öğrenciler sonunda
, yorgun vurguladı ve tamamen karıştı.
50 dakika içinde , sadece bir kez tekrarlanan yalnızca İngilizce bir cümle , duymuştu. Aynı olarak
zaman , onlar öğretmen yaklaşık 49 dakika Japonca konuşan duymuştu .
İngilizce Travma
www.EffortlessEnglishClub.com
Ben inanamadım . Ancak, üzücü gerçek şu ki bu tipik bir İngiliz sınıf olmasıdır . Her gün,
öğrencilerin Japonca cümleler açıklar öğretmenleri dinledi .
İngilizce dersleri üç yıl sonra , öğrencilerin hiçbiri hatta basit İngilizce konuşabilir . tümü
Öğrencilerin İngilizce nefret ediyordu. Sınıflar stresli idi . Testler karmaşık edildi .
Her gün çok karmaşık gramer kuralları analiz . Her gün uzun listeleri hafızaya
İngilizce kelimeleri .
Ne yazık ki , birçok İngiliz öğrenciler , birçok farklı ülkede , benzer deneyimleri oldu .
Onlar İngilizce bu şekilde öğrendim çünkü , onlar İngilizce zor ve karmaşık olduğuna inanıyorum . onlar var
İngilizce konuşan hiçbir güven . Onlar duymak ya da İngilizce konuşmaya çalıştığınızda her zaman stres hissediyorum.
Bir öğrenci bu duygu " İngilizce Travma " olarak nitelendirdi.
İngilizce TravmaNedenleri
Ne İngilizce Travma neden olur ? Bu konuşmayı denediğimde neden bu kadar çok öğrenci sinir hissediyorum
İngilizce ? Neden bu kadar çok öğrenci sorun İngilizce konuşan var mı ?
Onun değil öğrencilerin hatası . İngilizce travma okullar değil, öğrenciler tarafından neden olur . Özellikle , İngiliz
travma özel öğretim yöntemleri neden olur .
Bu yöntemler öğrenciler karıştırmayın ve stres oluşturun. Için bu yöntemleri hasar öğrencilerin yeteneklerini
iyi konuşuyorsunuz . Bu yöntemler etkisiz vardır - onlar hataları vardır .
Travma Neden 1 : Analiz ve ezberleyin
Geleneksel İngilizce öğretim İngilizce gramer analiz ve İngilizce kelimeleri ezberlemek odaklanır .
Tipik bir sınıfta , öğrenciler kendi dillerinde açıklamaları dinlerken onların çoğu zaman harcamak
( değil İngilizce ) . Hemen hemen her sınıf sırasında öğretmen " dilbilgisi noktaları " üzerinde duruluyor - karmaşık
İngilizce yapısı hakkında kurallar .
Bu " kurallar " kullanmak ve hatırlamak çok zordur . Aslında, normal bir konuşma sırasında , normal bir at
hız, bu kuralları hatırlamak ve doğru kullanmak olanaksız bulunmaktadır. Bu sadece çok fazla alır
dinleme ve tam hızda konuşurken zaman bu kuralların tüm hatırlamak .
Böylece, öğrencilerin dilbilgisi testleri geçmek öğrenirler. Bazen okuma ve iyi yazmayı öğrenir . ancak
nadiren kolayca ve hızlı bir şekilde konuşmayı öğrenmek .
Aynı şekilde , çok zaman İngilizce kelime ezberleme harcanmaktadır. Tipik olarak , öğrencilerin uzun ezberlemek gerekir
kelime listeleri - ve çeviriler . Öğrenciler verimli bir test için birçok kelime ezberlemek öğrenmek .
Test sonra, çoğu unutmak .
www.EffortlessEnglishClub.com
Sonuç - gramer ve kelime testleri çok iyi yapmak öğrencileri - ama anlayamıyorum
Normal İngilizce konuşma ve kolayca ve hızlı bir şekilde konuşamıyor . Bu nedenle, çoğu İngilizce öğrenciler
konuşma hakkında çok sinirli hissediyorum. Hiçbir güven var.
Onlar gerçek bir konuşma olan daha sınava daha rahat hissediyorum .
Travma Neden 2 : Lanet olsun konuşun !
Geleneksel öğretim yöntemleri çıktı odaklanmak . Bu ne anlama geliyor? Bu en okul anlamına gelir
Öğrencilerin hemen İngilizce üretmek istiyorum. Diğer bir deyişle , öğrencilere almak , yazmak için zorlamak
testleri , ve bazen konuşmak .
Örneğin , Japon sınıfta , öğretmen bazen küçük gruplar halinde öğrencilerin koydu. o
sonra " Uygulama karşılaştırmalı kullanarak , ( Japonca ) söyledim . Her öğrenci bir cümle söylemek
İngilizce , diğer iki öğrenci " karşılaştırarak . Öğrenciler her zaman sırasında karışık ve sinir baktı
Bu faaliyetler .
Konuşma Bu tür doğal olmayan . Bu streslidir.
Tabii ki, hepimiz İngilizce konuşmak istiyorum . Sorun - Geleneksel sınıflar öğrencilerin konuşmaya zorlamak
çok erken , önce onlar hazır . Ayrıca, öğrencilerin tamamen doğal olmayan yollarla konuşmaya zorlar.
Dil araştırmalar anlaşılabilir giriş iyi konuşma anahtarıdır gösterir . Diğer bir deyişle,
kolayca ve hızlı bir şekilde konuşabilir ÖNCE doğal İngilizce bir çok dinlemek gerekir . Daha sen
daha iyi sonunda konuşmak , dinlemek .
Duygusal bir sorun vardır . Öğretmenler değil , öğrencilerin konuşmaya zorlamak zaman
hazır , öğrencilerin çok sinirli olur. Bu duygu tekrar ve tekrar ve tekrar güçlenir .
Sonunda , öğrenci stres İngilizce konuşuyoruz çalıştığınızda her zaman geliyor! Başka bir deyişle : aldıkları
İngilizce Travma .
Travma Neden 3: Aptal demektir!
Geleneksel İngilizce öğretmenleri hataları düzeltmek için seviyorum. Bir sınavına ve öğretmen sizin tanımlar
hataları . Sen konuşmaya çalışın , ve hemen hataları tespit ve düzeltilir .
Birçok sınıf , öğrencilerbütün sınıf dinler iken konuşmak zorunda kalıyor. Tabii ki, bu yapar
öğrenci çok sinirli hissediyorum . Ancak, daha da kötü olur . Öğrenci konuşur gibi , öğretmen olacak
bazen hataları belirlemek ve bunları düzeltmek -tüm sınıf dinler iken .
Tabii ki, bu çok kötü hissediyor. Onun utanç verici . Onun süper stresli . Bu öğrenci aptal hissettiriyor .
Ve çalışmıyor . Araştırma hata düzeltme doğruluğuna NO ETKİSİ sahip olduğunu göstermektedir . İşte
sağ - kesinlikle hiçbir etkisi . Örneğin, iki gruba bir sınıf bölün.
www.EffortlessEnglishClub.com
Grup 1'de , öğretmen sürekli öğrencilere yaptığınız her hata düzeltir . Grup 2 ,öğretmen
hataları düzeltir asla . Bir yılın sonunda , öğrencilerin her iki grupta test edin. Sonuç ( her
süresi ) : doğruluk NO fark yoktur ... Hata sayısını NO fark öğrencilerin
her grup yapmak .
Hata düzeltme mantıklı görünüyor , ama gerçek şu ki - bu tamamen etkisizdir.
Aslında, hata düzeltme etkisiz daha kötü - bu aslında öğrencilerin zarar verir.
Biz Grup 1 ve Grup 2 karşılaştırdığımızda biz bulmak başka bir sonuç daha var: Her ikisi de hala yapmak
Aynı hata sayısı , ANCAK Grup 1 daha yavaş konuşuyor .
Diğer bir deyişle, hata düzeltme hızlı konuşma öldürür. Hata düzeltme öğrencilerin HAKKINDA düşünmek neden olur
İngilizce . Hata düzeltme öğrencilerin her zaman analiz ve konuşmadan önce çevirmek için neden olur.
Bu öğrenciler kolayca ve hızlı bir şekilde İngilizce konuşamıyor .
Fore , Stresli ve Confused
Burada geleneksel İngiliz öğretim sonucudur :
Sıkılmış bir öğrenci , kim İngilizce sıkıcı olduğunu düşünüyor .
Vurgulanmaktadır Bir öğrenci , kim onlar İngilizce konuşmaya çalışın her zaman sinir geliyor .
Bu İngilizce düşünüyor karıştırılır bir öğrenci , çok zor ve karmaşıktır.
Iyi test puanları vardır , ama bir öğrenci anlamak ya da iyi konuşamıyor .
Ve genellikle :
Onlar değil inanan , çıkar ve hiç iyi İngilizce konuşmak olmaz bir öğrenci .
Düşünüyor Bir öğrenci , "Ben İngilizce iyi değilim " .
Diğer bir deyişle , İngilizce Travma ile bir öğrenci .
Bu Rapor Of Ses Dinle
Bu raporun ses sürümü dinleyerek İngilizcenizi dinleme uygulama.
De indirebilirsiniz :
httw :/ / www.EffortlessEnglishClub.com / trauma.html
Az İngilizce Travma Nasıl Cure öğrenin :
http://www.EffortlessEnglishClub.com/free.html
www.EffortlessEnglishClub.com
Lütfen özel konular dışında, Ö.M. göndermeyiniz. http://gokhanbeken.com/


Konuyu Paylaş:

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo
Smf