Delphide "anti-aliased" çizgi çizmek için fonksiyon varmı?
Bildiğim net bir çözüm yok, arayınca çıkan örnekler var. Ama graphics32.org, zengl tarzı oyun motoru ya da http://wiki.freepascal.org/fpvectorial (http://wiki.freepascal.org/fpvectorial) , http://wiki.freepascal.org/Graphics_libraries (http://wiki.freepascal.org/Graphics_libraries) GPU kullanan kitaplıklarla bu işi yaparsanız hız konusunda ve ileride istediğiniz eklentilerde daha az uğraşarak çözüme gidebilirsiniz. Bu arada proje tam olarak nedir ?
Sanal çizgi izleyen robot simülatörünü yazmaya başladım. Çizdiğim robotun açısal konumu değişirken robotu oluşturan çizgilerde aliasing etkisi görsel çirkinliğe neden oluyor.
Bunları düzeltmek istiyorum.
Winows DirectX yada OpenGL ile ekran kartına çizdireceksiniz.
Bunu bir deneyin High Fidelity 2D Graphics (http://www.crossgl.com/aggpas/index.html)
Teferruata gerek yok. İnternette bolca fonksiyon var.. Delphi antialiasing line olarak aradığınız da çıkacaktır.
http://stackoverflow.com/questions/3613130/simple-anti-aliasing-function-for-delphi-7 (http://stackoverflow.com/questions/3613130/simple-anti-aliasing-function-for-delphi-7)
T2 kızacaksın şimdi ama yeni makineye hala 7'yi yüklemedim.
Neyse şimdilik aliaslı çiziyorum.