HP Notebook

Başlatan since1990, 14 Ekim 2011, 00:37:52

since1990

Turkcellden 7 ay önce HP dm1-1010et notebook aldım. Aldığım günden beri arızalı idi. Açılırken windows başlatılıyor ekranında kilitleniyordu. Format attım yeni sistem yükleniyorken bile başlatılıyor ekranında kilitleniyordu. NEyse format attım toplamda 5 ay kullandım. Servise gönderdim gönderirken özellikle yazdım sıkıntının yazılımsal olmadığını. 1 ay sonra servisten döndü. Servis raporu "sistem yeniden yüklendi". Pc bana geri geldi hala arızalı. "Aynı ekranda kilitleniyor." BU konu ile ilgili nereye başvurabilirim? Hp nin servisine nasıl bu durumu açıklayabilirim?
"Dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla yorulmazlar. Türk gençliği, gayeye, idealizme durmadan ve yorulmadan yürüyecektir. Bütün ümidim gençliktedir." Mustafa Kemal Atatürk

K46

Aynı ürünün 1010-st modeli var bende, üzerine gelen windows hpnin gereksiz programlarından dolayı çok ağır geliyordu. Format ve temiz bir windows kurduktan sonra rahatladı. Kendi üzerinde gelen işletim sistemine eklenen çok fazla ek program olduğundan kurulumu 2-3 saat sürüyordu, oysa normal windows 20-25 dakikada yükleniyor. Tabi bu ağırlık açılışa da yansıyor.
Bak, ibret al, yere düşen yaprağa, O da eskiden, yukarıdan bakardı toprağa!

since1990

Ama bunun sorunu öyle yazılımsal değil, çünkü dediğim gibi format atarken bile winows başlatılıyorda kilitleniyor. f11 ile Recovery sayfasına girerken kitleniyor. Bugün tekrar servise vereceğim ama 1 ay sonra tekrar yeni windows kurulup gelmesinden korkuyorum.
"Dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla yorulmazlar. Türk gençliği, gayeye, idealizme durmadan ve yorulmadan yürüyecektir. Bütün ümidim gençliktedir." Mustafa Kemal Atatürk

t2

Servisin sorunu nasıl görebileceklerine dair not yazmış mıydınız?

Bu yazıyı büyük harfler ile a4 ebadından bir kağıda yazıp ekrana yapıştırmalısınız.
Denemeden göndermeyin ! demelisiniz.

Maxim

Alıntı yapılan: t2 - 14 Ekim 2011, 13:43:40
Servisin sorunu nasıl görebileceklerine dair not yazmış mıydınız?

Bu yazıyı büyük harfler ile a4 ebadından bir kağıda yazıp ekrana yapıştırmalısınız.
Denemeden göndermeyin ! demelisiniz.

kesinlikle doğru:
adamı deli ederler

illa gidip adamın gözüne parmağını sokacaksın "BAK SORUN BU" neredeyse ancak anlarlar .


berke_42

#5
Alıntı yapılan: since1990 - 14 Ekim 2011, 00:37:52
Turkcellden 7 ay önce HP dm1-1010et notebook aldım. Aldığım günden beri arızalı idi. Açılırken windows başlatılıyor ekranında kilitleniyordu. Format attım yeni sistem yükleniyorken bile başlatılıyor ekranında kilitleniyordu. NEyse format attım toplamda 5 ay kullandım. Servise gönderdim gönderirken özellikle yazdım sıkıntının yazılımsal olmadığını. 1 ay sonra servisten döndü. Servis raporu "sistem yeniden yüklendi". Pc bana geri geldi hala arızalı. "Aynı ekranda kilitleniyor." BU konu ile ilgili nereye başvurabilirim? Hp nin servisine nasıl bu durumu açıklayabilirim?

Öncelikle geçmiş olsun,Bazı servisler ücretten kaçmak için çoluk çocuga iş yaptırıyor yani Allaha emanet iş yapılıyor >:( 

1-Aldıgınız günden beri hatalı olan cihazı  1 ay dolmadığı müddetce yenisi ile degiştirme hakkınız vardı  talep ettiniz mi bilmiyorum.

2-Servise ne zaman verdiniz bu cihazı ?24 nisan dan sonra servis garanti süreci 20 iş günü olarak degişmiştir Servis 30gün bekletmişse madur edilmişsin, öncelikle firma ile bir görüş olumsuz  cevap alırsan  tüketici hakem heyetine konuyu taşıyabilirsin
''Yelkeni olmayan gemiye rüzgar da yardım edemez.''

since1990

Aslına bakarsan sigortası bile var. 1 yıllık sigortası var. Tekar servise göndereceğim eğer yine sadece format atarlarsa notebookumu parçalayacağım.Sİgorta bunları kapsıyor mu? :D
"Dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla yorulmazlar. Türk gençliği, gayeye, idealizme durmadan ve yorulmadan yürüyecektir. Bütün ümidim gençliktedir." Mustafa Kemal Atatürk

GreeN

#7
Tüketici 1 yıl içerisinde  3 kere aynı arızadan yada 4 kere farklı arızalardan ürünü servise göndermişse ;

1-Ürünü yenisiyle değiştirmesi.
2-Fatura bedelinin iadesi ,
3-Ücretsiz tamir ettirme
4-Ayıp oranında indirim talep

Yukarıdaki seçeneklerden biri hukuki hakkıdır.


Edit: Sanırım ürünün ayıbının 30 gün içerisinde tespit edilmesi gerekli .
Terörü Lanetliyoruz.

since1990

Haklarımı bildirdiğiniz için teşekkürler... Dediğiiz gibi a4 kağıda yazıp yapıştıracağım. :D
"Dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla yorulmazlar. Türk gençliği, gayeye, idealizme durmadan ve yorulmadan yürüyecektir. Bütün ümidim gençliktedir." Mustafa Kemal Atatürk

tmsh

Alıntı yapılan: since1990 - 14 Ekim 2011, 15:08:54
Aslına bakarsan sigortası bile var. 1 yıllık sigortası var. Tekar servise göndereceğim eğer yine sadece format atarlarsa notebookumu parçalayacağım.Sİgorta bunları kapsıyor mu? :D

Sözleşme maddelerini dikkatlice okumanız faydanıza olur. Geçen süreye göre ödediğiniz ücretin bir kısmını geri iade ediyorlar. 1 aydan sonra %70 6 aydan sonra %30 gibi şeyler yazabiliyor küçük puntolarla :)

adnankoc

Alıntı yapılan: GreeN - 14 Ekim 2011, 17:38:10
Tüketici 1 yıl içerisinde  3 kere aynı arızadan yada 4 kere farklı arızalardan ürünü servise göndermişse ;

1-Ürünü yenisiyle değiştirmesi.
2-Fatura bedelinin iadesi ,
3-Ücretsiz tamir ettirme
4-Ayıp oranında indirim talep

Bu dedikleriniz için yetkili servisin arızayı tespit etmiş olması ve kabul etmiş olması gerekiyor. Maalesef servisler kendilerini zan altında bırakmamak için kesin arıza ile ilgili bilgiler vermek istemezler genelde "arıza giderildi" "Sistem yüklendi" gibi cevaplar alırsınız.
Size tavsiyem fazla vakit kaybetmeden yanına açıklayıcı bir not ekleyerek tekrar tekrar servise gönderin yine sonuç almazsanız ilinizde bulunan tüketici hakem heyetine başvurun.

kudretuzuner

Merhaba
Aşağıdaki linkten devam edip şikayetinizi yazın servis adını filan çok kapsamlı yazın problemin giderilmemesi halinde Merkeze "USA daki HP'ye yazacağınızı"bildirin büyük bir ihtimalle çözüm gelir.Aksi taktirde çekinmeyin Amerikadaki linklere ulaşıp derdinizi anlatın.Amerikan firmaları bu tür şikayetleri çok ciddiye alırlar.
http://www8.hp.com/tr/tr/hp-search/search-results.html?cc=tr&lang=tr&charset=utf-8&qp=&hpn=Home&hpa=http%3A%2F%2Fwww.hp.com%2Fcountry%2Ftr%2Ftr%2Fcontact_us.html&hps=Home&hpr=http%3A%2F%2Fh41131.www4.hp.com%2Ftr%2Ftr&qt=%C5%9Fikayet&search=
Amatör

kudretuzuner

pardon yazmayı unutmuşum "Aradığınız şeyi buldunuz mu?EvetHayır" sorusuna siz hayırı işaretleyip açılan e-mail penceresine kapsamlı şekilde yazın.
Amatör

since1990

Bugün servise verdim, Dediğiniz gibi Herşeyi yazdım A4 e ekrana koydum. Altına "Hala problemi anlayamadıysanız en azından bana ulaşın diye de yazdım. Numramı falan. Gereken herşeyi yapmaları için onayladığımı gösteren bir kağıtta yazdım imzaladım. Çünkü diğer türlü fax çekiyorlar, imzalıyorsunuz geri faxlıyorsunuz. Vakit kaybı.
Şikayet konusunu da sık kullanılanlara ekledim. Eğer sorunumu çözmezlerse yapıcı olmaktan çıkacağım.
"Dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla yorulmazlar. Türk gençliği, gayeye, idealizme durmadan ve yorulmadan yürüyecektir. Bütün ümidim gençliktedir." Mustafa Kemal Atatürk

since1990

Notebook servisten geldi artık kilitlenme problemi yok. Anakartınını değiştirmişler. Şimdide 3G modülünü görmüyor. Böyle servise nalet olsun yaa... ikrah ettim bunlar yüzünden pcden mcden. Tekrar gönderirsem 3. kez olacak. Ne gibi haklarım var. PAramı istiyorm Apple ipad alacam. Mümkün müdür?? :D
"Dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla yorulmazlar. Türk gençliği, gayeye, idealizme durmadan ve yorulmadan yürüyecektir. Bütün ümidim gençliktedir." Mustafa Kemal Atatürk