Haberler:

Forum kuralları güncellendi LÜTFEN  okuyunuz:  https://bit.ly/2IjR3ME

Ana Menü

IR2110 PWM

Başlatan LukeSkywalker, 20 Haziran 2012, 00:47:46

x-nomek

bu VB-VS cıkıslarının arasına koydugumuz Kondansötör ilemi çözuyoruz ?

ylmz

Valla hocam bana sorarsan bu driveri hiç kullanma baş belası bir sürücü mos sürüyorsan trafo kullan işini garantiye al bu meletin ne yapacağı belli olmuyor motor sürücülerde hep kullanıyorlar ama problem çıkartıyor aşırı
Regülatör Dns Trafo | Regülatör | Redresör | Ups

LukeSkywalker

Alıntı yapılan: x-nomek - 21 Mayıs 2015, 16:13:24
bu VB-VS cıkıslarının arasına koydugumuz Kondansötör ilemi çözuyoruz ?
Hayır.
Bu gecikmeleri bazı sürücüler kendileri dahili olarak üretiyorlar.
Eğer sürücü üretmiyorsa sürücüyü kontrol eden mcu'ya ürettirmeniz gerekir.


sefer1717

@Logan öncelikle merhaba
Size ulaşabileceğim bir e mail veya sosyal medya adresiniz var mıdır?

berkay_91

Alıntı yapılan: LukeSkywalker - 21 Haziran 2012, 16:52:38IRF'nin an978 uygulama notunda kapasite hesabı var.

Boot strap kapasitesi değerinin anlatıldığı sayfa numarası nedir?

berkay_91

Alıntı yapılan: LukeSkywalker - 20 Haziran 2012, 11:54:41@ferit06
2 pwm kanalı kullansam bile frekansları sabit kalmak şartı ile birbirlerine zıt PWM işaretini nasıl üreteceğim?

@Logan
Hocam ,IR2103'ün  LIN girişine 1 verdiğimizde HO çıkışı aktif oluyor. LIN girişine 0 verdiğimizde ise HO çıkışı pasif oluyor yanılıyor muyum? Yani LIN girişi 0 olduğunda yüke gelen gerilim kesiliyor. Frenleme nasıl oluyor onu anlamadım. Frenlemek için motorun iki ucunu kısa devre etmek gerekmez mi?

LIN girişine 1 verdiğimizde LO çıkışıda pasif oluyor değil mi?

LukeSkywalker

Alıntı yapılan: berkay_91 - 21 Nisan 2022, 09:52:17Boot strap kapasitesi değerinin anlatıldığı sayfa numarası nedir?
"HOW TO SELECT THE BOOTSTRAP COMPONENTS" kısmı, sayfa 5.

Alıntı yapılan: berkay_91 - 21 Nisan 2022, 09:52:17LIN girişine 1 verdiğimizde LO çıkışıda pasif oluyor değil mi?

ir2103 için doğruluk tablosu;

HINLINHOLO
0    0    0    1 
0    1    0    0
1    0    0    0
1    1    1    0