Fonksiyon içinden fonksiyon çağırmak

Başlatan power20, 23 Şubat 2020, 18:15:37

power20

Konsol uygulamasını deniyorum.  Bu esnada tanımladığım yapı içerisindeki fonksiyonlar tek olarak çalışıyor.
Yapıya ait değişkenleri ve işlem sonuçlarını getiriyor. Fakat Bu fonksiyonlar kendi içinden birbirini çağıramıyor. Acaba nasıl bir düzenleme gerekir.

geneltopla fonksiyonunu çağırayım Bu fonksiyon başka bir fonksiyonu çağırarak işlemi yapsın ve kendisi sonuç üretsin istiyorum. Sonuç yanlış çıkıyor. Yanlışım nerede?

// f.cpp : Defines the entry point for the console application.
//

#include "stdafx.h"


typedef struct object object;

struct object {
    float g,x, y;
    void (*setCoordinates)(object *self, float x, float y);

    float (*topla)(object *self);
    float (*geneltopla)(object *self);

};

void object_setCoordinates(object *self, float x, float y){
    self->x = x;
    self->y = y;
}



float object_topla(object *self){
    
    return self->x  + self->y ;
}


 


float object_geneltopla(object *self){
   
 
    return   self->topla(&self)  ;
}



int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
{
	object point;
    point.topla=object_topla;
    point.geneltopla=object_geneltopla;

    point.setCoordinates = object_setCoordinates;
 

    point.setCoordinates(&point, 1, 2);
 
    printf("topla = %f\n",    point.topla(&point)   );

	printf("geneltopla = %f\n",    point.geneltopla(&point)   );

	return 0;
}

Çıktısı:
topla = 3.000000
geneltopla = 0.000000